یزدفردا "به گزارش خبرگزاري فارس، خبرنگار اين خبرگزاري در تاريخ 16 ارديبهشت خبري با عنوان محسن رضايي در دانشگاه شهيد چمران اهواز گفته بود: «دوبار نزد امام براي ادامه فعاليت موسوي وساطت كردم» منتشر نمود.
به دنبال انتشار اين خبر در خبرگزاري فارس، برخي سايت‌هاي نزديك به ميرحسين موسوي اين خبر را در راستاي تخريب كانديداي خود دانسته و منظور رضايي را حمايت از ميرحسين قلمدادكردند و مدعي تحريف سخنان رضايي در اهواز از سوي خبرگزاري فارس شدند.
محسن رضايي نيز صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي يكي از خبرنگاران در اين رابطه گفت: در بحث وساطت حتما افرادي كه اين تيتر را زده اند اشتباه كرده اند چون من 2 بار از ميرحسين موسوي حمايت كرده ام و آن 2 باري كه حمايت كرده ام منجر به رفع مشكل شد.
در پي اين اظهار نظرها، خبرگزاري فارس قسمت مورد ترديد متن سخنان رضايي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و نيز قسمتي از سخنان وي در دانشگاه آزاد اين شهر را منتشر مي كند و قضاوت درباره تيتر فارس مبني بر وساطت رضايي نزد امام(ره) را بر عهده خوانندگان مي‌گذارد.

* سخنراني محسن رضايي در تاريخ 16 ارديبهشت در دانشگاه شهيد چهران اهواز:
سوال مجري برنامه: تاريخ اينگونه مي‌گويد كه آقاي ميرحسين موسوي به گفته شما و به دستور رهبري در سمت خود ابقاء شد. آيا اكنون با ايشان و برنامه‌هايشان ضديتي است؟ در گذشته چرا ايشان را تاييد كرده بوديد؟
رضايي: گذشته‌ها مربوط به گذشته بوده و امروز هم مربوط به امروز است ضمن اينكه من گفته‌ام نسبت به همه كانديداها ارادت دارم و آنها افراد شايسته با توانايي‌هاي خيلي خوب و كارنامه درخشان هستند. بله، من دوبار در زمان امام در دوره نخست‌وزيري ايشان (ميرحسين موسوي) حمايت كرده‌ام و فكر كنم كه در خاطرات آقاي ناطق نوري و ديگران هم منعكس شده كه به توصيه ما اين اتفاق افتاد. ولي هيچ منتي بر كسي ندارم و من آن موقع وظيفه‌اي داشتم و امروز بحث ديگري است.

* سخنراني محسن رضايي در تاريخ 15 ارديبهشت در دانشگاه آزاد اهواز:
خود اين نامزدهاي انتخاباتي كه شاهد هستند كه حداقل دوبار براي اينكه در مسئوليت عالي اين كشور باشند من رفتم خدمت امام و از ايشان تقاضا كردم كه اجازه بده اين آقا در اين پست بالا باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا